Продавець ФОП БОЙКО Д.С. (Склад №3) розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1009 відгуків
Зарядки, батарейки, кабеля, мышки, хозтовары - оптом!
+380 (99) 000-24-20

Гарантія

Умови гарантії

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
По гарантії виконуємо ремонт або заміну і вкладаємо замінений товар до наступного замовлення, якщо такого товару немає на обмін, то відбувається взаєморозрахунок в рахунок наступного замовлення або за бажанням повертаємо Вам гроші на картку Приватбанку (гроші надійдуть Вам на картку протягом 7-ми днів, Вас проінформуємо листом на пошту).

Гарантія:

Товари торгової марки "Grand" - 12 місяців.

Товари торгової марки "Videx" - 6-24 місяці (дивитися гарантійний талон). Гарантія тільки на ті товари, в яких йде гарантійний талон в коробці, усі інші 14 днів на перевірку (інші мається на увазі батарейки, акумулятори...)

Товари торгової марки "ProfiAks" - 6 місяців.

Товари торгової марки "Titanum" - 12 місяці.

Товари торгової марки "Havit" - 6 місяця

Товари торгової марки "Lectris" - 24 місяця

Карти пам'яті, флешки - 12 місяців

Аккумуляторы до телефонами оригінал (ориг) - 6 місяців.

Аккумулятор зовнішній (Power Bank) - 3 місяці

Колоночки, колоночки з акумуляторами - 3 місяці.

Мишки, клавіатури інші - 3 місяці

Зарядний пристрій Китай, всякі петельки з Usb виходом в розетку або прикурювач та інші - 14 днів.

Кабелю, проводу інші - 14 днів.

Картрідер, мережеві карти, usb гаджети та інше - 14 днів.

Магнітоли, Відеореєстратори -

Fm модулятори, трансмитеры - 14 днів

Лампочки Китай - 14 днів

Навушники, гарнітури дротові - 14 днів.

Моноподи, власники, штативи, підставки - 14 днів.

Лампочки "ERGO Standart" - 36 місяців.

Інші електронні пристрої - 14 днів.

 

Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару не покривається гарантією та оплачуються покупцем. Товар можна передати нам Новою Поштою, АвтоЛюксом або занести на офіс.

За цілісність посилки при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник.

При отриманні посилки перевіряйте товари на працездатність, якщо виявиться дефект товару звертайтеся до менеджера протягом 5 (п'яти) днів з моменту отримання товару. Магазин не несе відповідальність за збиток, отриманий з-за неправильного використання товару внаслідок форс-мажору.

 

Порядок дій при виявленні несправності:

1. Зв'язатися з менеджером і повідомити йому про несправності товару і вказати номер замовлення. В розділі Контакти є емаіл - напишіть на нього.

2. Повністю заповніть бланк заявки повернення на гарантійне обслуговування з переліком товарів, з номерами відповідних видаткових накладних або номером замовлення на сайті і докладним описом характеру несправності або причиною повернення. Завантажити бланк можна в розділі "Скачати файл" = http://optom.ck.ua/promo_docs 

3. Гарантийный товар должен быть упакован в оригинальную упаковку полностью укомплектован и сопровождён заполненным заявкой на возврата. Если одно из этих условий не будет соблюдено, мы оставляет за собой право отложить рассмотрение заявки на неопределённый срок или отказать в рассмотрении.

4. После отправки посылки обязательно сообщите данные для получения (номер транспортной накладной)  на e-mail , указан в разделе "Контакты".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner