Гарантія
Умови гарантії
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
По гарантії виконуємо ремонт або заміну і вкладаємо замінений товар до наступного замовлення, якщо такого товару немає на обмін, то відбувається взаєморозрахунок в рахунок наступного замовлення або за бажанням повертаємо Вам гроші на картку Приватбанку (гроші надійдуть Вам на картку протягом 7-ми днів, Вас проінформуємо листом на пошту).
Гарантія:
Товари торгової марки "Grand" - 12 місяців.
Товари торгової марки "Videx" - 6-24 місяці (дивитися гарантійний талон). Гарантія тільки на ті товари, в яких йде гарантійний талон в коробці, усі інші 14 днів на перевірку (інші мається на увазі батарейки, акумулятори...)
Товари торгової марки "ProfiAks" - 6 місяців.
Товари торгової марки "Titanum" - 12 місяці.
Товари торгової марки "Havit" - 6 місяця
Товари торгової марки "Lectris" - 24 місяця
Карти пам'яті, флешки - 12 місяців
Аккумуляторы до телефонами оригінал (ориг) - 6 місяців.
Аккумулятор зовнішній (Power Bank) - 3 місяці
Колоночки, колоночки з акумуляторами - 3 місяці.
Мишки, клавіатури інші - 3 місяці
Зарядний пристрій Китай, всякі петельки з Usb виходом в розетку або прикурювач та інші - 14 днів.
Кабелю, проводу інші - 14 днів.
Картрідер, мережеві карти, usb гаджети та інше - 14 днів.
Магнітоли, Відеореєстратори -
Fm модулятори, трансмитеры - 14 днів
Лампочки Китай - 14 днів
Навушники, гарнітури дротові - 14 днів.
Моноподи, власники, штативи, підставки - 14 днів.
Лампочки "ERGO Standart" - 36 місяців.
Інші електронні пристрої - 14 днів.
Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару не покривається гарантією та оплачуються покупцем. Товар можна передати нам Новою Поштою, АвтоЛюксом або занести на офіс.
За цілісність посилки при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник.
При отриманні посилки перевіряйте товари на працездатність, якщо виявиться дефект товару звертайтеся до менеджера протягом 5 (п'яти) днів з моменту отримання товару. Магазин не несе відповідальність за збиток, отриманий з-за неправильного використання товару внаслідок форс-мажору.
Порядок дій при виявленні несправності:
1. Зв'язатися з менеджером і повідомити йому про несправності товару і вказати номер замовлення. В розділі Контакти є емаіл - напишіть на нього.
2. Повністю заповніть бланк заявки повернення на гарантійне обслуговування з переліком товарів, з номерами відповідних видаткових накладних або номером замовлення на сайті і докладним описом характеру несправності або причиною повернення. Завантажити бланк можна в розділі "Скачати файл" = http://optom.ck.ua/promo_docs
3. Гарантийный товар должен быть упакован в оригинальную упаковку полностью укомплектован и сопровождён заполненным заявкой на возврата. Если одно из этих условий не будет соблюдено, мы оставляет за собой право отложить рассмотрение заявки на неопределённый срок или отказать в рассмотрении.
4. После отправки посылки обязательно сообщите данные для получения (номер транспортной накладной) на e-mail , указан в разделе "Контакты".